onsdag

onsdag idag då. tänkte fara på ungdomsm. klockan 2 och sen på coop och köpa en låda som jag kan ha lite grejjor i nu när jag börjat städa och rensa datarummet =) ni ska få se bild sen med nya gardinerna :) så idag ska jag väl spendera lite tid med att fixa iordning databordet. en hel del grejjer är de där kan jag ju säga. så de ska bli skönt att få de bort gjort. sen ska jag höra med micke när han har tid att hjälpa mig med tapetseringen så jag vet när jag ska börja riva och fara och bestämma mig vilka jag vill ha =)

ska även hinna med att skriva ett cv idag som jag ska skicka ut lite överallt. nu ska jag käka frulle sen fixa mig. puss


Kommentarer
evelina

fin blogg och snyggt namn ;)

2011-08-31 @ 14:33:11
URL: http://evvesblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0