19 år ;b

idag fyller jag 19, de känns inget speciellt för de är en tråkig och värdelös ålder. men man måste ju fylla de också :) jag vill fylla 20, sen kan jag stanna. vill inte bli äldre för då går de bara utförs. känner nästan paniken ! hur som helst så har jag vaknat för ett tag sen, tänkte sminka mig lite och sånt nu sen käka och sen klockan 1 ska jag o jobba på kvantum till 17. och efter de ska jag till mamma och äta min efterlängtade smörsgåstårta ♥ gosch vad gott ! sen ikväll kommer pappa och agneta hit och fikar. så min födelsedag ser väl ut så :) bästus kommer väl också.

nu ska jag gå ! hoppas ni får en bra dag, de ska jag försöka ha :)


från de här till de här


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0