-

fredagen är snart slut, redan ! helgerna går verkligen alldeles för fort. men imorgon är de utgång och jag längtar faktiskt jävla mycket ;) de kommer bli skit kul ! 240in har pajjat, körde pappa till byn och den gick dåligt som fan, när jag kom hem igen så dog den på dollarstore osv .. så en snäll robin bogserade hem mig :) imorgon skulle micke komma och kika lite, han är ju lite mer proffs än mig och magnus. så de blir nog bra. har precis färgat håret och ögonbrynen, så nu ska jag föna håret och se om de blir bra sen får jag se vad resten av kvällen har att erbjuda. pusss


i mitt sagoland tar du mig i hand igen
inga fler bråk och gråt - där är vi sams igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0