Dag 23: En bild från i somras



åh ge mig sommar typ nu !


Kommentarer
tony

åherregud vad du ska vara seriös hela tiden ^^ ohja jag är en sån stoooor copycat, ordet ville jag ha för att det betyder något för mig (kort och enkelt ord som beskriver väldigt mycket!), texten gjorde jag fortfarande helt på egen hand, och placeringen var närmast hjärtat för att den fortfarande betyder något! jag gjorde iaf inte min på ett ställe där vars en vän sa att den skulle ha den, hurra för det! tack och hej :)

2011-02-24 @ 15:51:37
tony

hahahahaha oj du är verkligen korkad rakt igenom :) höger som vänster sida, man har fortfarande två nyckelben men du är ju lite skev så jag förstår ju om du bara har ett ^^

2011-02-25 @ 13:37:27
tony

haha jisses du tror att man har slut på ord bara för att man inte gör ett "svar på tal". helt ärligt utan att provocera nu! jag är bara trött på dig. trött på att du hela tiden säger "nu ska jag ta tag i skolan och bla bla bla" men gör du det? nej! du skyller ibland på att ulli drar ner dina betyg men jag har funderat, är det verkligen hennes fel? svar: NEJ du kan väl fortfarande gå trots att hon inte går!? du sitter väl inte fast i henne.. sen om hon pratar på lektionerna gå då någon annanstans och sätt dig för det är ju ditt val. fel att ta eget ansvar! du säger att du har ont i halsen, ont i huvudet, ont i knät, du har ju för fan ont överallt och bara för sådana små saker så kan du inte gå till skolan! det är ju inte så att du dör! jag vet att du är skoltrött men det gäller att bita ihop och kämpa. det är väl det din tatuering står för, att kämpa etc? om du nu ska ta detta negativt så se mig inte som vän nå mer för jag försöker bara pusha dig. kommer det vara värt att ta studenten för något som man inte har kämpat för, då du måste gå ett extra år? nåja hur som helst säger du att du har insett vilka vänner som är fake åde men se dig inte som att du är nå bättre för det är du definitivt inte :)



nu får du skriva vad du vill men helt ärligt jag bryr mig inte alls från och med nu!

2011-02-26 @ 14:09:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0