ensamt

slutat klockan 3, sen stack jag på gymmet med emelie kalla en sväng, ruskigt skönt var de att få lite träning. nu är klockan snart halv 7, jag trodde att den var typ 5 :o fasiken vad tiden går, så de är ju inte så länge tills min karl kommer hem från jobbet :) sitter här och fryser, har nyss tryckt i mig en tallrik med kräm och gott var de, så in i norden ! håller på att kirra ett sparkonto vars jag kan slänga in lite pengar då och då, kan ju vara bra om man behöver i nödfall nångång. nu tänkte jag fortsätta hålla på här, sen ta en vaaarm dusch. jag fryser ! pusss


ikväll klockan 9 blir de mys till den här filmen ;






Kommentarer
Johanna

- Lär dig att gilla det istället för att försöka göra allt för att få bort allt. Det sägs också att om man älskar sin kropp och är nöjd med den, trivs i den så faller man i vikt mycket enklare!

2011-02-16 @ 21:42:24
URL: http://johannalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0