,.,.,

jag berättade inte om min lyckade lördag va ? haha. jag skulle så stort ha kul på krogen och körde på som fan här hemma med sofie, kanske lite för mycket alkohol för min del för när vi var påväg ner till gällivare kl 9 för att röka med sabina så började jag må sjuukt dåligt och resten kan ni ju lista ut själv vad som hände, hemma i sängen vid halv 10 och slocknade som en stock. vilken partypingla jag är va ? ;) har inte druckit på svin länge och hade ätit en macka under hela dagen, de kanske förklarar saken ? så på lördag blir de nya tag, dock ska jag äta mat innan och ta de lite lugnare :) min farbror fyller nämnligen 50 och hans tjej fyller 40 så vi ska på kalas, de kommer bli grymt. nu ska jag sminka mig. puss


Kommentarer
Johanna

Trivs du med din kropp? Har du ett bra självförtroende?

2011-02-15 @ 20:28:24
URL: http://johannalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0