eyooooo

ont i magen och känner mig hängig. what is the problem ? känner ju såhär jätte ofta nu för tiden. stannade iallafall hemma, jag orkade inte ta mig till skolan. tur att jag klarar skolan på fitthåret ändå ;) hur som helst så tänkte jag fara och gymma idag, ifall jag känner mig bättre om ett par timmar, var igår med emelie och de känns i armarna nu ! har även beställt en studentklänning, den var lätt och söt ! och de var onsize så den borde ju passa även fast jag går ner i vikt nu när jag tränar. nice :) är sugen på att tatuera mig igen, fylla ut min stackars ensamma betty boop jag har på armen, så jag ska kika lite motiv och fundera, fast jag vet ju ungefär vad jag vill ha :) de kommer bli grymt. nu ska jag kolla vidare, puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0