gomorrn

godmoooorgon. sista veckan innan jag tar en veckas lov, de kommer bli jävla nice ! hoppas bara på fint väder, annars suger de ju. klockan är 20 i 9 och jag börjar 10 så jag borde lägga i en växel och slänga på ett face och sånt, men just nu är jag alldeles för trött och lat, tryckte nyss i mig frulle och tänkte snaaaaaaaart gå och klä på mig, när jag får ork så att säga. slapp dag idag, egentligen börjar jag 9 men har ingen samhälls, så jag drar på studentmöte kl 10 sen far jag hem :) tur att de är nära hem.




mina mardrömmar kommer tillbaka, kan inte sova ordentligt. kan du inte lämna mig och min familj ? de räcker väl att du lyckats ta flera år av min ungdom ifrån mig, resten av åren tillhör mig. vad vill du ha av oss ? kan du inte bara gå vidare med ditt liv och låta oss vara ! die motherfucker die !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0