I'll fix these broken things

känner att jag inte kommer kunna sova alls inatt, är inte trött och har en sån där dålig dag. och om jag skulle lyckas somna så kanske jag sover en halvtimme - en timme om jag har tur. de kommer bli en tung dag imorgon, om jag ens orkar ta mig till skolan, de återstår att se. ska iallafall och gymma med therese också, och sen sola med sofie. jag mår inte alls bra, vet inte vad de är som är fel men jag har mina dåliga dagar jag också, precis som alla andra. deppig och allmänt less på allt egentligen. lär väl sitta framför datorn hela natten, kanske försöka sova. men jag är tveksam.


Kommentarer
Anna

jag hade många såna dagar, och då läste jag biverkningar av ppillrena jag åt ! Och där hade jag lösningen ! Slutade äta dom och mår mycket bättre ! :) Är mycket gladare osv när jag inte äter dom ! :) Kanske borde prova det om du äter ppiller ? :)

2011-02-03 @ 07:24:55
URL: http://erniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0