istiden

sitter åter igen på verkstan i skolan. de är typ inga människor här, kan de bero på att de är så kallt eller att våran klass är allmänt lata ? jag gissar på de sista ;) hur som helst så var jag döds trött i morse när klockan ringde kl 7, jag hade lust att sova några timmar till men till slut klev jag upp, gick till köket och kollade hur kallt de var, och jag blev inte ens lite förvånad när de stod -29.9 .. -30 alltså ! fel att bli lite varmare nu ? jag längtar som tusan till våren och sommaren, är så spy less på vintern. 240in gick tydligen inte igång imorse, men inte konstigt ? direkt jag satte foten utanför porten höll jag på att dö, fyfasiken vad kallt ! nog tjatat om de.

idag har jag inte så mycket planer, finns ju inte så mycket alternativ när de iskallt ute. har ingen lust att plåga DTL:en .. Han får vila istället tills de blir lite varmare, jag tänkte iallafall diska undan lite och sen laga mat. nu ska jag springa till kurre, som vanligt. hejråå



Kommentarer
nathalie svonni

förlåååt :( kom först på efter att jag hade glömt fyra bloggar, också din!!!! :( men jag läser ju din <3

2011-02-17 @ 09:50:48
URL: http://nsvonni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0