jag älskar att provocera

och kissie är min förebild. vill vara som henne !

nat ! lördag, de är varmt ute, solen skiner and i'am happy. waaaaap ! ska ta en promenix till gälka och hämta min studentklänning som jag beställde i torsdags, den har redan kommit. snabba puckar :) sen har mamma beställt zumba så på måndag ska vi kasta ut alla karlar i huset och köra gärnet ! svin bra träning + att jag ska köpa gymkort. hoppas på många många kilon lättare innan sommaren. men jag ska köra gärnet, åt dock ett skrovmål igår. ångest ! men de tränar jag bort på måndag, så från och med måndag ska jag bli nyttig. hyfsat nyttig iaf :D nåväl. nu ska jag börja klä på mig och sen börja promenera, ska gå genom stan också och kolla om jag hittar nå kul. puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0