jokkmokk, here we come

ja idag är de lördag och de betyder marknad i jokkmokk, de är skit längesen jag var där sist, flera år sen. susanna kommer hit vid halv 12 så då drar vi, jag vet inte om min man tänkt följa med. men jag hoppas de ! de var ju han jag ville hitta på något med, så jag hoppas han hänger på :) ska bli kul att åka från de här stan, även fast de bara är ett par timmar. jag är så less ! ikväll får jag se vad som händer och sker. de blir nog en lugn helg för nästa helg ska jag nog ut, ska mysa med sandra johansson och säkert fler tjejer. ha en vin/cider kväll som vi har planerat i flera månader men de har aldrig blivit av, så nästa helg kör vi ! :) + att de är student fest, lavinfaran på harrys. de blir nog bra ! nu tänkte jag slänga på ett fejs och sen försöka väcka min karl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0