ny vecka, nya tag

ett snabbt inlägg innan jag knallar till skolan, känns inte så hemskt med måndag trots allt, har sovit som en prinsessa inatt och var inte speciellt trött när jag vaknade. kan ju bero på att jag sovit i 8 timmar eller nått sånt, brukar vanligtvis bara bli 6 :) tur att skolveckan börjar slappt, har bara 2 lektioner idag , börjar 9 och slutar 11. inte illa :) har egentligen en lektion efter lunch också men jag jobbar hemma med de för jag ska på gymmet med therese när jag slutat, och ikväll kanske jag umgås lite med inko som blivit gällivare bo ett tag, kul :) nu måste jag gå och fixa mig lite, tur att jag har nära till skolan så jag slipper passa massa bussar, osv .. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0