projektarbete

har hunnit jävligt långt med mitt projektarbete, de gick ju fort när man har lärt sig hur man ska göra. de är ju inte bara en sak att komma ihåg och de är ju hundra olika program man använder. är iallafall klar med den här delen nu och nu väntar jag att kurre ska komma och säga vad jag ska göra, men han är ju seg som sirap så jag får väl sitta här i år och dar innan han tar fingrarna ur röven och pallrar sig hit. jag vill börja arbeta på maskinen nu för de är nå jävulskt drygt att sitta ensam i de här datarummet, och jarmo kom och skickade ut mina vänner, elakt !

förresten så är jag sjukt taggad till imorgon, de är svin längesen jag varit ut och jag tror de blir svin kul. synd att min älskade inte vill följa med, vill ju ha med honom ! men han får väl agera chaffis istället, underbara kille ! idag måste jag fara och köpa en hårspray, fick panik igår när jag insåg att den är slut så de fick bli en bad hair day med mössa, kan ju inte fixa håret utan spray. + att jag gick och la mig med blött hår så ni kan ju tänka er hur jag såg ut imorse. hehe :) nu ska jag gå och hämta kurre, för han verkar ju inte kunna komma av sig själv. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0