Tell me its over, I'll still love you the same

spenderat 2 timmar i skolan och nu är jag hemma, har inte fått ett skit gjort idag och de kan ju bero på att kurre är så jävla dålig på att ge hjälp. under dom här 2 timmarna var han in i salen 1 gång och den gången bad jag honom om hjälp och han skulle komma, men han kom aldrig och jag ids fan inte springa efter honom och tjata. han visste att jag behövde hjälp. jag hamnar ju efter som fan i de där äckliga projekt arbetet tack vare han. jag ska egentligen vara klar med själva grejen nästa vecka och jag har inte ens hunnit börja. åh vad irro ! jaja hinner jag inte så hinner jag inte. orkar inte tänka på de längre för nu är de heeeeeeelg och jag ska njuta som fan, även fast jag måste plugga lite. men de kan jag ta på söndag. igår skulle jag beställa tapeter men trög som jag är glömde jag räkna hur många rullar jag skulle ha så de blev inget med de, kanske far idag och gör de så jag kan börja riva i hallen under helgen och sen slänga upp tapeterna nästa vecka nångång eller under nästa helg. men då ska jag kanske ut så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. hm, de löser sig ..

klockan är iallafall halv 11 nu och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på att kanske dammsuga läggan lite, de behövs. borde även ta tag i berget av smuts kläder så man har lite kläder till nästa vecka :) allt börjar bli smutsigt ! nu blev de ett längre inlägg av väntat, så jag avrundar här och går och gör lite nytta. kanske pluggar, äsch jag klarar ju skolan på fitthåret iallafall ;) pusss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0