the fourth kind

imorgon är de fredag, igen ! veckorna går ju sjukt fort, hinner knappt med. idag slutade jag typ kvart över 3 sen knallade jag hem, inväntade min man och sen började vi laga middag. de blev köttfärssås och makkisar och de var himlans gott :) sen har vi legat och vilat, som vanligt. och nu har jag precis duschat och tänkte snart gå och sova, jag är sjukt trött även fast jag legat och sovit 2 timmar. jag måste ju ha brist på nånting !

hör tvn skrika i bakrunden, de är en svin läskig film som jag inte vågar titta själv. magnus har åkt till garaget med c70in och lämnat mig ensam här hemma. åh jag kommer inte kunna sova ! hatar skräck filmer men envisas ändå om att se dom. och om ni missat den här filmen borde ni se den. nuuuuuuuu !



godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0