This life don't last forever

från de ena till de andra så känns de riktigt underbart med helg, ska gå och spendera lite tid i skolan sen hem och städa undan lite :) har inte så mycket annat planerat idag faktiskt, kanske far på stan en sväng och kikar om jag hittar något att ta på mig till imorgon när jag ska på 50 års fest, wooop. kommer bli great ! ska ju förresten tatuera mig på måndag, hade nästan glömt bort de helt. åh vad dyrt. men de är de ju värt, har velat ha den här texten som jag ska göra, jävligt länge. ni får bild när den är klar ;)


nu tänkte jag slänga på ett face, sen ringa och väcka niklas så han kliver upp och pallrar sin feta röv till skolan. vill inte sitta på steves lektion utan han, då går tiden så sakta ! han gör lektionerna så roliga :) så nu ska jag kila. hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0