tidsfördriv

kör en lista jag hittat nånstans

1. namn? evelina
2. exakt ålder? 18 år, 2 månader och 18 dagar
3. bor? lägga i malmberget
4. bor med? min pojkvän
5. husdjur? inget
6. färg på ditt hus? haha ljusrosa typ !
7. när är du född? 1 december -92
8. klass? ip08B
9. vilket år tar du studenten? iår !
10. något jobb? till och från
11. när ska du sova ikväll? inte en aning
13. duschat idag? nej
14. kramat någon idag? ja
15. pussat någon idag? ja
16. vad har du ätit? en pizza
17. dagens klädsel? leggings,linne och tröja
19. dagens sötnos? min man
20. dagens roligaste? niklas i skolan !
21. har du många vänner? ja
22. hur många har du kysst? jag vet inte
23. vem kramade du senast? magnus
24. hur många vill du ha sex med? typ 5 stycken, eller kanske 10. har inte bestämt mig. haha. 1 !
25. hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period? 2
25. hur många har varit otrogna med dig? vet ej
27. har du pojk-/flickvän? ja
28. vem pratade du med i telefon senast? mamma
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? sofie, de var så långt sms så jag orkar inte skriva.




FAVORIT:
31. film?
finns några
32. låt? just nu Happy hour med rihanna och cheryl cole
33. mat? oj, bra fråga
34. dryck? juice !
37. stad? gbg kanske ?
38. land? usa
39. ämne i skolan? svenska
40. år? vet faktiskt inte

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt?
svart
52. hund eller katt? hund
53. ut & festa eller hemma & mysa? beror helt på
54. tv-spel eller datorspel? tvspel
55. singel eller upptagen? upptagen
57. lunarstorm, helgon eller playahead? inget
58. ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. big brother eller paradise hotel? paradise hotel
60. svart hår eller blont? svart
61. blåa ögon eller bruna? blåa
62. choklad eller lakrits? choklad
63. göteborg eller stockholm? båda
64. högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. coca cola eller fanta? cola
66. pizza eller kebab? pizza
67. randigt eller prickigt? båda
68. älska eller älskas? båda
69. leva eller dö? leva

ANTAL:
70. personer du älskar?
en jävla massa
71. personer du hatar? finns bara 1 person jag hatar, men en hel del jag ogillar !
72. personer som sagt jag älskar dig? ganska många om man räknar vänner, familj osv ..
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 2
74. glassar du ätit på en dag? en hel del
75. festivaler du varit på/ska på detta året? den som lever får se
76. gånger du haft minnesluckor? 2-3 ggr
77. piercingar har du? 8 om man räknar dom i öronen också
78. personer du saknar just nu? morbror micke och farmor !
79. gånger ditt hjärta brustit? ett x antal gånger ..

VEM:
80. vill du kyssa nu?
min karl
81. ska du träffa imorgon? ett jävla gäng, 50 års skiva ju !
82. sjöng du senast för? magnus tror jag ;)
83. hade du senast en msnkonversation med? längesen jag var inne på msn
84. spelade du tv-spel med senast? lillebror säkert
85. kysste du senast? magnus
86. vill du kasta en sten i huvudet på?
T
87. förtjänar att dö? ingen kanske förtjänar att dö, men i mina ögon är T redan död.
88. är din idol? don't know
89. vill du sova bredvid inatt? magnus




VAD:
90. gör dig glad?
vänner,familj,pojkvän
91. gör dig ledsen? lögner och svek
92. vad vill du helst göra nu?  hitta på något !
93. önskar du att du slapp göra? gå skola
94. vill du ha nu? något att dricka
95. önskar du dig i födelsedagspresent? länge dit, så ingen aning
96. längtar du till? våren/sommaren - studenten !
97. tycker du om dina betyg? näe
98. ångrar du i ditt liv? finns några få saker
99. är det bästa som har hänt dig? min pojkvän !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0