tisdag

idag är de tisdag och de betyder att jag har fullt upp känns de som, först ska jag vara i skolan till klockan 2 och sen ska jag hem , vänta på att min man slutar och sen fara och köpa målarfärg och kolla vilka tapeter vi ska ha i hallen. efter ska jag hem och käka nått, kanske gymmet om jag hinner och sen umgås med min fina emelie kalla ! känns som att de kommer bli jävligt stressigt. nåväl :) ni vet mina leggings från bubbleroom som jag var tvungen att skicka tillbaka ? jag har beställt nya likadana och dom kom igår + ett par andra. fan vad glad jag blev ! jag älskar dom :) sen var jag på gunillahem och lämnade min tidrapport, tur att jag kom ihåg de ! annars hade jag inte fått någon lön nu i februari. igår kväll kollade vi grown ups, helt okej film faktiskt. vi fick skratta lite iallafall, hehe :) sen somnade vi halv 12 och jag vaknade halv 9. så jag har sovit länge och skööönt. nu ska jag slänga på ett fejs och sen gå till skolan om en stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0