you tell me that you love me then you go and break my heart

idag är de onsdag, veckorna går verkligen fort fram, underbart ! imorse ville jag bara ligga kvar i sängen hela dagen, inte för att jag var trött utan för att de var så kallt att slänga av sig täcket och kliva upp, men upp kom jag. och tack vare alinne tog jag mig till skolan, tänkte helt ärligt stanna hemma idag. men jag är så duktig så jag tog mig hit, och här sitter jag, tillsammans med en bok bredvid mig som jag inte fattar ett skit av. jag ska göra ett smörjschema till en fräs maskin och de är ingen lek för jag fattar ingenting, men en bit på vägen har jag kommit iallafall, nu väntar jag bara på att kurre ska komma och förklara hur jag ska göra resten.

jag börjar bli sjukt hungrig och de är potti bullar i skolan, tycker inte om de. inte skolans iallafall, så jag funderar på att knalla hem och käka nått. men vad ? jaja jag ser ju hur jag gör, om inte annat stannar jag kvar här i skolan och gör nå kul .. nu ska jag gå och jaga kurre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0