3 inlägg på 1 dag

de händer inte ofta nu för tiden när jag jobbar. och idag jobbar jag 12 timmar, till halv 9 ikväll men tur att de finns en dator och att de är så lugnt så man kan sätta sig en stund. vars jag är nu och jobbar är inte alls lika tungt och stressigt som på gunillahem. här klarar ju sig vårdtagarna själv och de enda man gör är väl egentligen plockar fram fika då och då. jag trivs riktigt bra faktiskt och jag älskar ju att jobba med människor ! hur som helst så har jag börjat halv 9 imorse. de var inte så jobbigt att kliva upp men jag hade ett jävla morgonhumör så min man fick lida lite :/ sorry ! nu är han och jagar och jag HOPPAS att han kommer hem ikväll. vill inte sova ensam :( kl 4 har jag rast och då knallar jag till pappa och käkar middag. nu ska jag kila. pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0