5:e inlägget idag ..

..tilldelar jag min kära far. jag tror redan han vet om att jag älskar honom tusen gånger till månen och tillbaka men ibland måste jag kanske visa de bättre, och jag vet att han kommer läsa de här så här får du kära pappa ;

min tokiga, galna, fräna, roliga, snälla, gulliga, alldeles underbara pappa ! vad vore jag utan dig din tok ? du kan vara helt crazy ibland och hålla på att dumma dig, men du är ju ändå min pappa trots allt. "pappa är pappa" eller hur brukar du säga ? jag skulle aldrig vilja byta ut dig mot någon, och jag skulle aldrig vilja ändra på dig. jag har verkligen världens bästa pappa och de finns ingen som du. du har alltid funnits där när jag har behövt något .. typ pengar. hehe :) jag har nog fått din dåliga humor. och ditt humör, crazy som vi är ! du är bäst. och jag älskar dig !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0