freeeeeeedag

underbara fredag, som jag har längtat efter ledighet. känns som att de enda jag gjort dom senaste veckorna är att jobba. men jag klagar inte, money ;) men jag kan ju inte jobba ihjäl mig bara för de. så ihelg är jag ledig och hoppas kanske på jobb nästa helg ! 3 lektioner idag, sen knallar jag hem och vilar. har klivit upp halv 6 för att jag tänkte köra magnus på volvo men 240in startade inte så de sket sig. + att han blev väckt halv 5 på morgonen av en rak höger i ögat som jag råkade ge honom. antingen drömde jag något jävligt så att han förtjänade smällen i drömmen, eller så råkade jag bara av misstag knocka honom när jag skulle vända mig om eller nått. elak jag är ! förlåt :) hade jätte mycket ångest när jag höll för sitt öga och sprang på toa, han sa att han trodde att han skulle få blåöga. hoppas inte, dom på jobbet måste ju tro att jag är helt crazy här hemma. nog snackat om de. ska käka lite frulle och sen ringa och väcka ulli. hörs sen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0