gooodmorgon

imorse klev jag upp halv 6 och körde min karl på jobbet. det var hyfsat tungt men sen åkte jag hem och sov direkt. och har klivit upp klockan 9 så nu är jag ganska pigg :) ska fara och hämta ulli om en stund och sen till skolan. skönt att jag bara har 2 lektioner idag. sen ska jag hem och plocka undan lite. sovrummet ser ju förjävligt ut som vanligt, kläder överallt (mina kläder) hehe.

inatt hade jag en dröm. en dröm så kom mig att tänka på hur besviken jag känner mig på några vänner. trodde ju verkligen att våran vänskap betydde mer än så för er men där ser man :) jag gråter inte blod för er och för att ni beteer jävligt dåligt mot mig. jag bryr mig faktiskt inte speciellt mycket, men de känns ju inte såååååååå kul att veta hur mycket jag betyder egentligen. trodde inte de om er. nog snackat om de :) nu ska jag klä på mig. pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0