I don’t really care, care, care

onsdagmorgon och jag kan knappt prata, min hals bråkar som tusan med mig. fan också ! så jag stannar hemma idag, och tar nya tag imorgon. mitt mål är ju att sköta skolan nu sista halvåret men de börjar ju inge bra när jag jämt blir sjuk ! men jag har faktiskt skött mig annars, förutom att jag är sjuk som jag tyvärr inte kan roför ! irro .. hur som helst så tänkte jag köpa ett par skor igår, jag vill ha dom osv men jag blev snål så jag åkte därifrån och hade beslutsångest, men idag ska jag åka och köpa dom ! synd att jag inte tog bilen imorse så hade jag haft en bil, nu måste jag sitta hemma till kl 3 då min man slutar. fast de kanske är lika bra, ingen idé att springa ute när jag är sjuk. men de är ju ändå sååååååååå trist att ligga hemma.

har ju även bokat tatueringstid den 9 februari hos eva kl 4. jag hoppas och ber att min man har tänkt ta ledigt då för jag vägrar åka ensam ! och sofie kanske jobbade osv .. men de löser väl sig :) har även 2 saker jag vill tatuera, en text och en annan sak. så de måste jag fundera över :) blir nog texten, de lutar åt de hållet. men den som lever får se !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0