inte en evelina-dag idag

känner mig jävligt irriterad idag ! allt går åt helvete. den där jävla 240in också som har så dåligt batteri att om den dör så får man inte igång de. hyfsat pinsamt de var att stå mitt på skolgården som ett fån innan jonthe och .. ? vem de nu var kom och kopplade igång de. fan också vad less jag blir. kom pga de 30 minuter för sent till lektionen och fick inte komma in ! sjukt störande. och jag har beställt en snygg t-shirt, trosor och ett par leggings från bubbleroom. använde leggingsen i typ 1 dag och sen var ett stor hål i sömmen mellan benen och nere vid vaden + att de hängde massa lösa trådar i sömmarna lite överallt. fabrikations fel ? nåväl. skickade iallafall iväg ett email åt dom och frågade om jag får ett par nya eller pengarna tillbaka. tänkte skicka tillbaka byxorna idag. jag älskade dom ! skit sköna var dom och sen går dom sönder direkt. budget ! nu tänkte jag städa toan och sen måste jag hämta min man från jobbet. (om 240in startar vill säga) grrrh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0