jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

- 3 kilo. har inte nämnt att jag börjat med GI-metoden va ? nä de har jag nog inte. körde igång för 2 veckor sen tror jag och har gått ner 3 kilo ! grymt stolt  jag är :) mitt mål är att gå ner 10 kilo innan sommaren så jag hoppas jag lyckas ;) tänkte kanske gå ut och promenixa senare på dagen, beror på hur kallt de är. så trist att gå om de blåser och är svin kallt ! så jag får se :) annars kör jag väl någon övning här hemma. ska även umgås en stund med sofie senare, lite girl talk. nu ska jag kila. puss



jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu.


Kommentarer
Cecilia

men guuud va duktig du är pigan <3

2011-01-31 @ 17:17:55
URL: http://ceecilija.blogg.se/
elin

härligt sweetie :D jag har också börjat försöka gå ner i vikt nu

2011-02-01 @ 10:46:28
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0