sick

känner mig inte okej, har haft feber till och från i några dagar och nu imorse hade jag de igen. och ont i halsen som tusan + att min mage inte är i form direkt. vet fan inte vad de är som spökar. ska jag blir sjuk kan jag väl bli de direkt ? vet inte om jag orkar gå till skolan. känner mig hängig och inte alls i form. bra start på skolveckan va ? men vad ska man göra .. tror jag går och lägger mig under filten i soffan och somnar till en film och sen ligger jag där till min man kommer hem och tar hand om mig ;) och inga alvedon har jag heller. måste komma ihåg att köpa de idag, om jag orkar ta mig någonstans. har så här ont i hela kroppen som man brukar ha när man har feber. gick till skolan igår fast jag kände mig lite krasslig, men idag stannar jag nog hemma och kryar på mig så tar jag nya tag imorgon ! nog snackat om feber och från de ena till de tredje ;


jag vet inte vad jag vill. jag vet inte om jag orkar. men hur ska jag hitta svaren på dom frågorna ?  jag vill men ändå inte. jag vet inte om de är värt att ta chansen, pga allt som hänt. jag sitter i jävligt svår sist, jag kanske förlåter för lätt ? låter folk betee sig som dom vill sen är allt okej igen. jag kanske lyssnar på för mycket skitsnack och är alldeles för snäll ? jag vet inte vad de är med mig egentligen. trasig, deprimerad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0