sliten krigare

har precis kommit hem efter att ha varit i skolan i 4 timmar och sen på rättegång. de var inte speciellt kul för den tilltalade var inte där och de tog bara 20 minuter att lyssna. så vi stannade kvar några få i klassen och väntade på den andra rättegången som skulle vara kl 2. men då kom inte den tilltalade och då blev de ingen rättegång eftersom att han var tvungen att vara där för att det skulle kunna bli någon rättegång alls. så de sket sig. så nu är jag hemma och de känns jävulskt skönt. min man jobbar övertid så jag ids inte börja med maten riktigt ännu, tror jag lägger mig under filten och vilar en stund. de behövs ! är ruskigt trött och sliten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0