trettondagsafton

onsdag idag. tänkte plocka ner julen men jag har ingen ork. är alldeles för trött nu när jag jobbar ;) hela huset gunger på krogen och något svammel på nordan, kul att alla ska ut eller är lediga imorgon men jag ska minsann jobba ! jag klagar inte på jobbet för pengarna rullar ju in på kontot men jag hade inte tackat nej till att vara ledig iallafall, ingen vill väl jobba egentligen ? ;) nå nå. har precis vaknat efter att ha vilat typ 2 timmar. ska nog gå och väcka min man snart och sen kanske gå ut och starta bilen och låta den bli lite varm. tänkte kolla om de är nå folk på stan. om inte han följer med åker jag väl själv ! :D nu ska jag gå iallafall. pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0