28 juli

inte ett dugg avis på alla som drar till piteå nu under pdol. eller jo kanske lite faktiskt, så himla längesen jag var på pdol ! men iår är de faktiskt luleåkalaset som gäller för mig, hade aldrig haft råd med både och, knappt jag har råd till luleå. kan ju säga att min lön inte var sådär "jippie" bra. men den duger, och räcker förhoppningsvis. idag är de den 28 juli, och snart trillar vi in i augusti. och den månaden kommer bli dyr. tatuering, luleåkalaset,fara iväg när jag slutar jobba 19 osv .. och sen har jag en räkning som jag måste betala till sjukhuset när jag var där med min öroninflammation. + att jag ska ta ut min p-stav den 4 augusti. kostar de förresten ? ja säkert, men så är de. nu ska jag gå och jobba !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0