bejbi tankar

är lite extra småkär i bejbisar idag. har tänkt på barn hela långa dagen, nu när jag satt i min ensamhet och körde hem funderade jag till o med på olika fina namn till barn. jag har typ blitt knäpp ! dom som läst min blogg vet nog att jag vill ha barn, har velat ha sen jag var 14-15 år. hade blivit överlycklig om jag blev gravid fast idag ! även fast jag bara fyller 19 vintrar i december så känner mig otroligt mogen och redo för barn redan, jag har fått växa upp mycket snabbare än dom flesta av mina vänner. jag har fått börja ta stora ansvar redan som barn, och de har fått mig att bli mognare och ansvarsfullare redan tidigt. jag hade inget annat val. får även höra av andra att jag så är vuxen av mig och verkar mycket äldre, och även jag kan känna ibland att jag är 25 nästan, hehe :) jaja man får se vad framtiden har att bjuda på, men jag hade velat ha en bejbii nu, nuuuu !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0