du får leva med de resten av ditt liv ..

finns verkligen vissa som inte har något liv överhuvudtaget, sånna som lägger sig i andras medan dom själv borde ta tag i sina egna till o börja med ! är så jävla less på gällivare och allt som har med gällivare att göra. och mest less är jag på dig ! men nu ska jag inte slösa mer energi, i mina ögon är du bara en fitta just nu. så fuck you, fuck allt som har med dig att göra.


Du spela mina nerver ut tills dom brast
En cancer i röven vart jag än satt
Denna här belöningen blir ditt tack
Hoppas att din utförsåkning går snabbt
Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask
Fan vad jag behövde få detta här sagt
Blir två ton lättare än vad jag vart




Kommentarer
anneli

jag håller med dig, det är inte värt att lägga ner energi på fittor!

2011-07-20 @ 07:33:43
URL: http://mineinspiration.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0