hello

godmorgon världen. idag är de torsdag, veckan har gått väldigt fort faktiskt. fast ändå segt, för jag har gått och väntat på att mest troligt få hämta min telefon. men idag hoppas jag ! men jag ids inte hoppas på för mycket, då blir jag bara arg sen om de inte blir som jag tänkt. igår jobbade jag med maria, vi for under lunchen och käkade en bakpotatis med laxröra och massa sallad. de var himelens gott ! for till henne och kikade hur hon bodde och sen tillbaka till jobbet. nu har jag nyss vaknat och börjar inte förrän kl 1, men skönt att vakna i tid så man slipper stressa :) nu ska jag gå och skölja mitt öga (råkade peta mig i ögat med fingret när jag just stoppat in en snus) ajj ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0