köttfärssås och makkisar

tänkte slänga upp lite nya bilder igår, men bloggen fuckade upp sig som vanligt så de blev inga. gör ett nytt försök senare ikväll. idag sprang jag över till sofie och väckte brudarna vid 10 tiden, sen for vi på stan och kikade. fyndade ett par skor som var på rea, 200 spänn kostade dom bara. och jag har alltid velat ha sånna, så jag blev lycklig. sen kom jag hem och nu har jag precis käkat, köttfärssås och makkisar ifall ni vill veta :) ska fara och sola med sofie klockan 5. hur jag ska överleva de är en annan femma, de är ju hemskt varmt ute. men jag måste bättra på brännan lite. jaja nu ska jag gå och tvätta bort sminket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0