något kul typ ..

10 personer:

magnus

mamma

pappa

lillebror

agneta

micke

sofie

ulli

morbror micke

tim

 

Varför valde du dessa personer?

1. magnus för att han är min fina kille

2. mamma för att det är världens bästa mamma

3. pappa för att de är världens bästa pappa

4. lillebror för att han är min snorki ♥

5. agneta för att hon alltid ställer upp

6. micke för att han gör mamma lycklig och är bäst !

7. sofie för att hon är min bästa vän

8. ulli för att jag saknar henne

9. morbror för att jag saknar honom

10. tim för att han är världens bästa kusin

.

10 saker om mig:

Jag vill ha barn

Jag älskar tatueringar

Jag är förlovad

Jag vill plugga till socionom

Jag ångrar mitt val på gymnasiet

Jag tror att jag vill flytta härifrån

Jag kan inte sluta snusa

Jag super typ aldrig

Jag är lyckligare än någonsin

Min barndom var fucked up

.

10 händelser:

När jag träffade magnus. Underbara tid ♥ jag hade fjärilar i magen hela tiden.

När jag tog studenten. Något som man längtat efter så himla länge, vilken känsla !

När jag fick körkort. Jag har alltid älskat att köra bil. och första gången jag gjorde teoriprovet kuggade jag, även fast jag nästan var säker på att klara. körningen klarade jag direkt och 2 dagar senare stack jag till kiruna och gjorde provet, då klarade jag de och jag var såååååååå jävla glad.

När jag flyttade hemifrån. Har velat flytta hemifrån sen jag var typ 14 år, och när jag träffade världens finaste kille så flyttade jag direkt. Så himla mysigt att bo med honom ♥

När jag gjorde min första tatuering. Då var jag 16 år tror jag ? Var skit nervös och jätte glad :D men de gick bra, sen har de spårat som dom säger .. ;)

När jag träffade sofie. Då var vi 10-11 år, hon blev min bästis nästan direkt och är de än idag.

När jag flyttade till piteå. Väldigt nervöst, roligt och spännande till en början. Men de var de värsta jag gjort i hela mitt liv.

När jag drog min första fylla. Nyårsafton när jag var 12 tror jag, köpte en 7a hemmis och delade med sofie. kul hade vi =)

När min morbror dog. En av dom värsta dagarna i hela mitt liv. Saknar honom så de gör ont ♥ 

När mamma gifte sig. Jag är så glad att äntligen få se henne riktigt lycklig. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0