sleep alone

himla trist att sova ensam, min älskade har åkt till byn och ska stanna där tills imorgon. har inte sovit ensam på jätte länge och jag undrar hur de kommer gå. är så van att mitt fina hjärta håller om mig på kvällarna :) men jag överlever nog ! just nu sitter jag och kollar någon störd skräckfilm "wrong turn 3: left to dead" heter den. någon ful missbildad kannibal som är i skogen och jagar människor att äta. hm, den är mer störd än läskig faktiskt. kikar lite tatueringar också i brist på annat, vet hur den ska se ut men hade velat hitta en ungefärlig bild som man kan gå efter och göra om. men de är svårt ! jobbar imorgon också, sen på måndag är jag ledig. har inga planer faktiskt men de blir väl att tvätta lite kläder innan tvättkorgen blir smock igen. nu ska jag fortsätta med min roliga lördagssyssla. goodnight !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0