svar på kommentar

anneli om nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard:

det beror ju på vad du vill läsa för någonting, det kan du ju alltid titta upp på olika universitet/folkhögskolor. Han kan väl också såfall ta händsynt till vad du också vill, man får alltid kompromissa i förhållanden. Som sagt, ger staden han någon framtid? Även om han har jobb så finns det även jobb i andra städer!


svar: jag vet vad jag vill läsa och jag ska kolla upp om de går att plugga på distans. Klart han tar hänsyn till mig, de gör han ! men de jag menar är att ifall jag vill flytta och inte han tillexempel så måste man ju sätta sig ner och prata om de och komma fram till något. om jag ska plugga till de jag vill så har jag en framtid här uppe, och då löser de sig. de är bara de att jag inte vill flytta för att plugga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0