utan min älskling :(

hemma på rast en sväng, sen tillbaka och köra sista rycket. för idag iallafall :) min älskade har åkt till byn och stannar tills imorgon så inatt får jag sova ensam. som ni vet så hatar jag att sova själv, inge kul alls. men jag överlever nog. får börja vänja mig för snart börjar jakten och då får jag sova ensam många nätter :( hade behövt dammsuga läggan idag, men just nu är jag alldeles för lat och när jag kommer hem ikväll är de alldeles för sent. så dammråttorna får nog leva tills på måndag för då är jag ledig och då ska de storstädas :) har jag förresten berättat att vårat torkställ pajjat ? så himla irro. jag stod och hängde upp kläder som vanligt och sen bara föll skiten ihop, vilket jävla skräp ! så nu har jag fått hänga kläder över dörrarna och på stolarna. så på måndag får jag fara och köpa ett nytt, rejälare den här gången. nu ska jag vila framför tvn en stund och äta några jordgubbar,om inte magnus har ätit upp alla vill säga .. ha en bra lördag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0