1 vecka kvar ..

innan jag börjar jobba på riktigt, har ju jobbat lite nu efter skolan tog slut också även fast jag tänkte vara ledig och ta de lugnt tills den 27. men jag behöver alla pengar jag kan få :) så de här är sista veckan jag är ledig, har ju lite lediga dagar också under mitt vik men ändå. hur som helst är de måndag igen, och mamma har kommit hem från turkiet igår. åh vad jag har saknat hela familjen. dom kom rätt sent så jag och magnus orkade inte stanna hos dom och vänta, så vi åkte hem och duschade och kikade en film, sen somnade vi. eller ja, vi låg och drog oss ganska så länge eftersom att vi vilade cirka 3 timmar under eftermiddan, så de gick väl sådär att somna. tycker synd om han som klivit upp 5 och farit och jobbat, huvva !

tänkte käka frulle nu och sen bege mig mot mamma. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0