en dag på stan

har nyss kommit hem, varit på ansiktsbehandling och de var så himla skönt med massa krämer och massage i ansiktet. och man känner och ser att huden blev mycket finare, hon satte även lite fondation och jag vill ha sånt smink som dom har där ! ni vet sån där natur smink som är på reklamen, syns inte att man är sminkad men finnar och sånt där fult försvinner under fondationen. synd att de är så dyrt :/ sen var jag och fikade med elin, sprang på stan och köpte en till norrbottensring, en smal den här gången :) riktigt nice ! var kul att umgås med elin också för engångskull, längesen sist :) nu tänkte jag ta och vila upp mig lite här på soffan innan jag ska börja plocka och dona här hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0