fuck ms meet

usch, fy och blä för den här dagen hittills iallafall. hatar ms meet, de ger mig bara dåliga minnen och de regnar jämt. de slår aldrig fel ! hur kul är de att vara på nunis när de spöregnar. förra året var de så jävla tråkigt och värdelöst och jag hade inte kul för 5 öre. ville bara hem, blev inte full och de var bara massa bråk och trauman hit och dit. så jag har bestämt mig för att vara nykter ikväll. känns skönt när man kan köra bil istället, och sen slipper man ha sån jävla söndagsångest dagen efter. så jag får se vad jag hittar på för "skoj" ikväll då. just nu känns de inte som att jag vill göra nått alls, har ingen lust att ens gå utanför dörren nå mer idag. kanske hoppar i badet, och sen slår igång en film till kvällen och bara tar det lugnt. men hur kul är de då egentligen ? tycker alltid att jag tar de lugnt, och även fast jag är nykter så vill jag hitta på nå kul !! men vad finns de att göra i lilla gällivare när man är nykter ?! ingenting alls helt ärligt. de enda dom gör i den här stan är att supa, och då kan man ju trots allt fara på krogen och umgås med folk osv. men kul att gå in nykter ? njae. fasiken vilket klago inlägg de blev men jag hade inget vettigare att skriva om. nu ska jag fortsätta sura. hejdå !


Kommentarer
felicia

Hej, kan du rösta mig i en fototävling?

den avslutas imorgon & jag behöver din röst!

tack på förhand! Felicia Stenberg nummer 3.

länken till tävlingen finns här:

http://claranybergs.blogg.se/2011/june/alla-som-tavlar-om-en-header.html#comment

kram

2011-06-18 @ 14:54:42
URL: http://feliciaastenberg.blogg.se/
Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

shit :D

tack så mycket för att du följer min blogg :D

du är sjukt söt! ^_^

2011-06-20 @ 18:35:36
URL: http://tildaphotography.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0