händelserik fredag ? nja

jag suger på att uppdatera mig här på bloggen, har som tappat suget helt att skriva. vad ska man skriva om lixom ? de är inte speciellt kul att varje dag skriva om samma saker, för just nu händer de inte mycket i mitt liv. kan ju berätta att jag är sjukt nöjd över min tatuering jag gjorde i onsdags, den blev jätte fin men jag har ännu inte fotat den. bara med mobilkamera (värdelös kvalité) dom bilderna finns på facebook om ni är intresserade. idag har jag varit i byn och planterat massa träd, de var jävligt jobbigt men jag var nöjd över min insats. trodde faktiskt jag skulle kollevippa dit. varmt som tusan var de också ! iallafall så åkte jag hem därifrån med moster, har nog fått uvi eller liknande, har ont i mina knän till o med och de kan man tydligen få om man har uvi, ledvärk eller nått. inte chill !

så nu tänkte jag kanske slå igång en film här i min ensamhet och bara ligga och tycka synd om mig själv, har tagit en tablett och de börjar bli bättre i knäna men jag gissar att de bara är för stunden. så jag ska vara glad så länge de varar för jag kan knappt gå, ska till farbror doktorn imorgon klockan 3. nu ska jag kolla film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0