have you ever seen the rain ?

reeeeeeeeeegn som vanligt. och de har dom lovat hela veckan, de hjälper ju inte att man gnäller för solen kommer ju inte fortare fram för de. men man blir less, för de regnar alltid här ! vi har haft jävligt varma dagar faktiskt, men de är ju bara några få och sen öser de bara ner resten av sommarn. "sommaren är kort, de mest regnar bort" tralalala. nog snackat om de.

idag är tisdag, 2 dagar till lönen kommer. och idag är ju en riktigt städdag. finns inte så mycket annat att hitta på så jag tänkte ta och städa hela toan och diska bort. och sen dammsuga hela läggan :) ska även försöka få upp min nya klocka i köket. så de kommer bild senare, eller imorgon. nu ska jag gå. hejs


Kommentarer
anneli

Absolut, jag förstår. lägenheten kan man ju sälja och jobb kan man söka :) det är inte mening att bo kvar för ett jobb om man är olycklig, det är inte viktigt då! Kramar

2011-06-21 @ 11:34:44
URL: http://mineinspiration.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0