helgen

i lördags blåste jag och hjärtat till luleå över natten, våran planeringen gick inte som den skulle eftersom att bilen pajjade just när vi skulle åka. så vi skulle försöka få tag i en hybil vilket inte var de lättaste eftersom att klockan var typ 8 och de var lördag, men till slut fick vi tag i hertz och dom hade 1 bil att låna åt oss, så vi kom iväg jävligt sent eftersom att vi var tvungen att få tag i ett vandrarhem, kring 1,halv 2 tiden landade vi i luleå. de var svin mycket folk på krogen och eftersom att vandrarhemmet låg mitt i stan var de jävligt svårt att sova, men till slut somnade vi, eller iallafall jag. magnus låg väl vaken ett tag.

igår när vi vaknade drog vi på ett hotell och käkade frulle, mums ! hotellfrukost slår allt :) sen for vi  till piteå, gick på stan där och sen tillbaka till luleå eftersom att min fina mamma och micke skulle gifta sig. de var jätte vacker och bilder kommer upp senare ikväll eller imorgon. eftersom att jag har sovit hos mamma idag har jag inte kunnat ladda upp bilderna på datorn, orkar inte lägga upp nått med deras dator som jag sitter nu på eftersom att den är ganska seg :/ jag börjar jobba kl 2 till 9 så jag får se om jag orkar ikväll :) nu tänkte jag slänga på mig lite smink och sen fara och umgås med emelie tills jag börjar jobba. puss !


Kommentarer
SandraYvonne

Jätte fin blogg verkligen! Kika gärna in på min! Puss

2011-06-15 @ 00:12:29
URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0