hur kan man tappa orken att andas ?

igår mådde jag inte okej, allt var bara kaos i mitt huvud och jag visste varken ut eller in. idag känns de lite bättre, men jag har dock haft bättre tider. känner mig helt slut i både kropp och huvve. har sovit jävligt länge idag, blev inte så mycket gladare/piggare av att kolla ut och de vräker ner regn. och ännu mer irriterad blev jag när jag såg att dom lovat regn både på balen och regn/sol på studenten. de skulle dock bli 23 grader varmt på studenten så de är ju ändå bra. men kul ? hojj ..

idag ska jag på lassa kl 3 och sen har jag väl inte så mycket andra planer, städa kanske. de är ju ändå dåligt väder så man borde passa på. nu ska jag gå !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0