midsommardagen

ska jag behöva säga fuck midsommardagen också ? hoppas inte de. den här dagen får inte bli lika tråkig som gårdagen. min morgon började inte så bra iallafall, en kompis skrev ett sms som gjorde mig jävligt förbannad. smset handlar om att en äcklig tjej sa till min kompis att hon är fet. vilket hon absolut inte är, och de roliga är att hon som sa de är ännu fetare. hur fan kan man säga så till någon , när man själv är mycket större ? fattar inte de riktigt. de gjorde mig iallafall jävligt förbannad. jag blir så arg när folk ska vara så jävla elaka hela tiden, och helst mot mina vänner. de gör mig verkligen angry ! tjejen kan ju fan inte ens klä sig, för korta t-shirts så magen typ hänger utanför. 20 år är hon stackarn. och de roliga är att hon fortfarande är på fjortis stadiet och beter sig som 14. ni vet, kallar en hora och grejjer. herregud.  jag skrattar iallafall bara åt henne. en ganska kul person faktiskt :) nu ska jag gå. hejs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0