min älskade bärbara

äntligen har jag börjat få använda min egna bärbara här hos mamma, eftersom att jag försökt få igång trådlösa internet så har jag bara kunnat använda mammas dator, och de är inte så kul eftersom att den är jätte mini och jätte seg. så magnus tog med våran internet sladd hemifrån så jag kan använda den här. så skönt ! idag är torsdag, har varit på en promenix med vovvsingen idag, men annars har jag inte gjort så mycket. bara tagit de lugnt och försökt njuta av min ledighet :) imorgon jobbar jag, och den 27 börjar jag mitt vikariat på riktigt så jag tänkte försöka njuta så mycket som möjligt. men de är lite trist när magnus jobbar faktiskt, finns inte så mycket att göra om dagarna. om jag inte hittar på nått med sofie eller liknande, men iallafall :)

har precis vaknat, legat och vilat en stund och skönt var de ! ska låta hjärtat vila ett tag till sen väcker jag honom också. nu ska jag gå på tossiletten. hejrå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0