mysmorgon

idag är de söndag, eller egentligen lördag eftersom att de är röddag imorgon också, wiie :) studentveckan kör igång imorgon och alla ska väl vara fulla och glada i sandviken, men jag har inget alkohol och jag gissa att bolki är stängt imorgon också. så jag vet inte hur jag gör, kanske bara far dit nykter och säger hej. igår var mamma i luleå och hon kom hem med en väska åt mig som jag ska ha på balen och en "onepiece" en fejk från ginatricot, men den är sjukt skön och ser likadan ut så de spelade ingen roll om de var en äkta eller inte, i love it :) satt och myste i den hela kvällen igår och jag ville knappt ta av mig den när jag skulle sova.

idag är de lite finare väder än de var igår, så vi ska väl hitta på nå kul idag förmodligen. ska iallafall mysa på här framför en film till o börja med och sen får vi se vad som händer. nu ska jag gå !

ps. om någon är söt och vill göra en header till mig så får ni gärna de, är så less på den här nu. den blev aldrig ens klar och jag orkar fan inte göra en ny.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0