ovanligt pigg tjej

solen sken lite halvt när jag klev upp imorse, men den försvann lika fort som den kom verkar de som. de är ganska så molnigt ute så jag har inte så stora förhoppningar om fint väder idag. egentligen struntar jag i vad de är för väder nu under veckan, bara de är fint till helgen. eller åtminstone inte regn ! från de ena till de tredje så hade jag ruskigt svårt att somna igår, vilade som vanligt lite för länge under eftermiddan. så jag låg och snurrade i sängen ganska så länge innan jag till slut somnade, ingen aning om vad klockan var då men kanske 2- halv 3 nånting. vaknade ändå ovanligt pigg idag, är ganska taggad till att börja städa resten av läggan som inte blev av igår. andra saker kom ivägen :) tänkte snart sätta igång med de jag har att göra. ska först kika bloggar.

innan balen :)



Kommentarer
anneli

Klänningen var supersnygg! you go girl

2011-06-22 @ 11:13:30
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
elin

sååå snygg du är pigan :) <3

2011-06-22 @ 13:39:14
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0